Pages

Our open Sweet Diary

Dedicated To Princess Erynn's..you should knoe..ur parent's LurVe n pampered u as a Little baby..even u r grow up so fast and all babyhood n child hood is gone wif all our sweet moment's...n even u will had a youngest sis n brother in da "FuTure"..u r STILL our's LittLe Gal 4eva...^_^

Wednesday, October 3, 2012

BREAKFAST??..

Erynn said : biasanya waktupagi Ma saya buat cekodok jer..tapi saya tetap suka mkan..cekodok pisang..cekodok ikan bilir bersayur..Ma saya kata saya suk acekodok pisang sbb manis.Ma x bagi sgt saya mkn manis2..x elok..saya tahu..tapi saya masih budak..bolehkan..nk manis2 lagi..                                            Kadang2 Ma buat lempeng jer..pun saya makan...kalau Ma saya terlewat bangun..Ma saya suap saya roti kosong cicah air susu jer..tapi saya makna habis sekeping dah kenyang...                                                       Kalau Ma saya bangun awal pagi..dia akn masakkn saya macaroni goreng bersayur...saya suka..sayur carrot tuh pun saya leh makan...;-)..                                                                                                                             Ada juga kalau Ma nak cepat..dia terus hantar saya ke rumah Mak Ngah dan tao paw kuih2 utk saya mkn..Ada juga kes langsung x sempat nak beli n masak..Ma saya x bagi apa2..nasib baik Mak Ngah saya baik hati..dia akan bagi saya makan sapa kenyang..Thank's Mak Ngah!..                                                   Kadang2 jugak saya breakfast dgn biskut kering jer..asalkan dapat makan..Ma cakap makn untuk hidup jer..ye..saya setuju..                                                                                                                                              Sehingga sekarang Ma saya x berani bagi saya makan mee..sebarang jenis Mee resepi..selepas insiden saya sakit perut n cirit birit 5 hari akibat makn Mee dari pagi ke mlm ...walaupun jumlah x banyak..Ma saya rasa mungkin sbb Mee..(kesian kt Mee kan..saya pun tak pasti..adakah disebabkn Mee saya cirit birit n muntah.....sebenarnya saya sangat tak cerewet untuk makan..mungkin ikut genetik Ma saya..sbb ayah saya cerewet sikit tentang makanan..hanya makan yg kena dgn citarasa n sedap..(x baik ayah..makan apa yg ada)..




No comments:

Post a Comment